اعتراف رسانه عبری به قدرت موشکی حزب الله لبنان پیام تبریک وزارت خارجه ایران به مناسبت سالروز استقلال اوکراین واکنش مکرون به وقوع انفجار مقابل یک کنیسه در جنوب فرانسه چه بود؟ (۳ شهریور ۱۴۰۳) تروریست‌های داعش مسئولیت حمله با سلاح سرد در آلمان را به عهده گرفتند (۳ شهریور ۱۴۰۳) توصیه کاندولیزا رایس به مقامات آمریکا: دارایی‌های تهران را نباید آزاد کرد پیش‌بینی رسانه‌های صهیونیست از حمله قریب‌الوقوع حزب الله (۳ شهریور ۱۴۰۳) جنایات رژیم صهیونیستی برای ایجاد بحران آب در غزه وحشت حمله حزب الله در جان صهیونیست‌ها پزشکیان: باید با خدمت بی‌منت برای رفع نیاز‌ها و مشکلات مردم تلاش کرد حملات موشکی حزب‌الله به جولان اشغالی ادامه دارد (۳ شهریور ۱۴۰۳) وزیر کشور و فرمانده کل ارتش بر لزوم تقویت امنیت مرز‌ها تاکید کردند تاکید عراقچی بر حق مشروع ایران برای پاسخ به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران عارف: بر سر عهد خود با مردم می‌مانیم هلاکت چند نظامی صهیونیست با انفجار تونل در مرکز غزه (۳ شهریور ۱۴۰۳) بیمارستان ۷۰ تختخوابی هاشمی رفسنجانی با حضور پزشکیان افتتاح شد وقوع یک حادثه امنیتی در کرانه باختری | ناپدید شدن دو صهیونیست در قلقیلیه وزیر خارجه طالبان به عراقچی تبریک گفت دیدار فرمانده کل ارتش با وزیر ورزش و جوانان رئیس قوه قضاییه در دیدار با پزشکیان: رای بالا به کابینه پشتوانه بسیار خوبی برای دولت شد فرمانده کل ارتش با امیر نصیرزاده دیدار کرد زلنسکی پیوستن اوکراین به دیوان کیفری بین‌المللی را تأئید کرد
سرخط خبرها

وزیر راه و شهرسازی: به زائران اربعین باید به بهترین نحو خدمت رسانی شود

  • کد خبر: ۲۴۶۷۸۶
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
وزیر راه و شهرسازی: به زائران اربعین باید به بهترین نحو خدمت رسانی شود
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حماسه کربلا پایانی ندارد بنابراین خدمات‌رسانی به زائران هم باید به بهترین نحو انجام شود، تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند زائران کربلا باید بدون دغدغه و آسان سفر کنند و تمام تلاش استاندار محترم و همکاران من و پیگیری نمایندگان هم در این راستاست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فرزانه صادق مالواجرد در اولین روز کاری خود در یک ارتباط زنده تلویزیونی اظهار کرد: خدا را شاکریم که اولین سفر و مأموریتم به شهر ایلام و پایانه‌های شهری و دیدن زوار عاشقی که به کربلا عازم هستند و می‌آیند، است.

وی افزود: این سعادت نصیب من شد که از پایانه‌های مرزی حتما بازدیدی داشته باشم. همانگونه که می‌دانید بیش از سه میلیون زائر امسال عازم کربلا و نجف شده‌اند و باید گفت حماسه کربلا پایانی ندارد، بنابراین خدمات‌رسانی به زائرین هم باید به بهترین نحو انجام شود. مقام معظم رهبری فرمودند زائران کربلا باید بدون دغدغه و آسان سفر کنند. تمام تلاش استاندار محترم و همکاران من و پیگیری نمایندگان در این راستا است.

صادق مالواجرد تصریح کرد: در این روز‌ها تعداد بازگشت زائران بیشتر است و آماری که از استاندار محترم گرفتم، حاکی از آن است که بیش از ۲۲۰ هزار نفر به خاک ایران بازگشته‌اند و از خدمات‌رسانی به زوار که برمی‌گردند با سرعت بیشتری انجام می‌شود. خوشبختانه در بازدیدی که انجام شد وضعیت مناسب است البته که باید خدمات بهتری به زائر داده شود و ان‌شاالله در سال‌های بعد با کمک دولت و مجلس اتفاقات بهتری هم رخ خواهد داد.

وزیر راه و شهرسازی درباره نحوه گزارش تخلفات توسط زائران توضیح داد: بازرسی که وزارت راه و شهرسازی پیش بینی کرده، مستقر است و هم نظارتی که استاندار محترم در پایانه پیش بینی‌کردند کاملل بر پایانه وجود دارد و اگر شکایتی وجود داشته باشد، مراجعه می‌کنند و به شکایات پاسخ‌گویی انجام می‌شود. بیش از ۵۰ درصد ورود و خروج زائران از مرز مهران است که خود مسئولیت را سنگین‌تر کرده است و من از زمانی که وارد این مرز شدم، دیدم استاندار محترم شبانه روز در حال زحمت کشیدن است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->